مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-07اقتصادي

تور مجازی بازدید از اماکن گردشگری همدان راه اندازی می شود


معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در روزهای آینده، تور مجازی بازدید از تعدادی از اماکن گردشگری استان همدان راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در روزهای آینده، تور مجازی بازدید از تعدادی از اماکن گردشگری استان همدان راه اندازی خواهد شد.

علی خاکسار درباره ایجاد مانور تبلیغات گردشگری مجازی در کشور، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور تصاویر و ویدئوهای مختلفی از جاذبه های گردشگری استان تهیه شد که علاوه بر بارگذاری در بانک اطلاعاتی گردشگری و مشاهده هموطنان، در اختیار رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای دیگر نیز قرار گرفت و امید می رود با معرفی این جاذبه ها، پس از پایان کرونا شاهد حضور گردشگران در استان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کروناویروس، اقدامات پیشگیرانه در اداره کل میراث فرهنگی استان صورت گرفت، اظهار کرد: بر این اساس تمام موزه ها، اماکن و تأسیسات گردشگری استان تعطیل شد و نمایشگاه ها، نوروزگاه ها و جشنواره نوروزی که پیش از شیوع کرونا برنامه ریزی شده بود، در راستای جلوگیری از انتقال این ویروس برگزار نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور مجازی بازدید از اماکن گردشگری همدان راه اندازی می شود

تور مجازی بازدید از اماکن گردشگری همدان راه اندازی می شود