مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-07سياسي

نوای «یا مهدی» در کوی و برزن طنین انداز می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، کاروان نسیم انتظار نوای «یا مهدی» را در کوی و برزن سر می دهند.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ایجاد محدودیت در برگزاری مراسمات مذهبی، برنامه های اوقاف و امور خیریه به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت نیز برنامه ها به صورت مجازی و بدون حضور مستمع انجام و برنامه ها در روز نیمه شعبان به صورت میدانی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ویژه برنامه مناسبتی این روز نسیم انتظار نام دارد.

وی تصریح کرد: در قالب برنامه نسیم انتظار که با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام نیمه شعبان اجرایی می شود،  همکاران استان و ادارات اجرایی و هیأت امنا و مدیران مراکز افق، در بقاع شاخص به راه اندازی کاروان های نسیم انتظار اقدام کرده و نوای دلنشین یا مهدی (عج) را سر خواهند داد.

کرمی همچنین از آذین بندی و فضاسازی بقاع متبرکه و تبلیغات موضوعی در فضای مجازی از سوی اوقاف خبر داد و گفت: برنامه استغاثه به حضرت مهدی (عج) شب نیمه شعبان مطابق با چهارشنبه 20 فروردین ساعت 20 به طور همزمان اجرایی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «یا مهدی» در کوی و برزن طنین انداز می شود

نوای «یا مهدی» در کوی و برزن طنین انداز می شود