مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-07اجتماعي

مدارس مجازی با نیازهای ویژه کردستان شاداب سازی می شوند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: افزایش نشاط و شادابی در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان در دست اقدام است .

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با تأکید بر اینکه نشاط در مدرسه می تواند زمینه ساز نشاط اجتماعی باشد، اظهار داشت: طرح مدرسه شاد به منظور شاداب سازی، ایجاد روحیه نشاط و ارتقای بهداشت روانی دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه شاد زیستن برای دانش آموزان به اندازه تغذیه خوب، محبت کردن و حفاظت کردن از آنها اهمیت دارد، اظهار داشت: مدرسه موقعیتی فراهم می کند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه زندگی را بازی و تمرین کنند و کم کم آماده شوند تا در زندگی واقعی بعنوان فردی کارآمد و موفق ظاهر شوند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در سند تحول بنیادین اشاره شده که محیط مدرسه باید شاداب و بانشاط باشد به همین دلیل تلاش ما این است که بتوانیم بسترهای را فراهم کنیم تا دانش آموزان با نیازهای ویژه بتوانند شادی و نشاط اصیل مبتنی بر ارزش های جامعه را در مدارس داشته باشند.

رنجبر  یادآور شد: تقویت فرهنگ و آداب نماز، فعالیت های هنری، پویش دقیقه ای برای سلامتی، ورزش در خانه، بازی های آموزشی و خلاقیت، پویش هر روز یک سوره قرآن، مسابقه دلنوشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مجازی با نیازهای ویژه کردستان شاداب سازی می شوند

مدارس مجازی با نیازهای ویژه کردستان شاداب سازی می شوند