مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-07سياسي

در نامه بهزیستی به صدا و سیما چه نوشته شده؟  


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از نامه رییس این سازمان به سازمان صدا وسیما به منظور مناسب سازی برنامه های تلویزیونی برای معلولان ناشنوا خبر داد.

- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از نامه رییس این سازمان به سازمان صدا وسیما به منظور مناسب سازی برنامه های تلویزیونی برای معلولان ناشنوا خبر داد.

مسعود آسیما در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به دنبال شیوع کرونا ویروس زمان بیشتری از خانواده ها در منازل خود سپری می شود، گفت: معلولان نیز یکی از گروه های در معرض خطر هستند که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا باید از حضور در سطح جامعه خودداری کنند.

وی افزود: همچنین بخش قابل توجهی از افراد دارای معلولیت را ناشنوایان و نابینایان تشکیل می دهند، به همین منظور نیز رییس سازمان بهزیستی کشور در نامه ای خطاب به ریاست سازمان صدا و سیما درخواست کرد تا برنامه های تلویزیونی برای جامعه مخاطب دارای معلولیت مناسب سازی شود.

آسیما در ادامه تاکید کرد: معلولان بخشی از اعضای جامعه هستند که به ویژه در شرایط کنونی کشور و به دنبال شیوع کرونا ویروس باید مورد توجه قرار گیرند.

صدا وسیما در این ایام برنامه های گوناگونی را برای خانواده هایی که در منزل حضور دارند پیش بینی کرده است، اما به نظر می رسد باید این بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نامه بهزیستی به صدا و سیما چه نوشته شده؟  

در نامه بهزیستی به صدا و سیما چه نوشته شده؟