مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-07سياسي

پویش خیرات نان نذر ظهور به مناسبت نیمه شعبان در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در جمع خبرنگاران در رشت افزود: تبلیغات اسلامی بر اساس فرهنگ سازی برای تحقق نهضت انفاق و ترویج فرهنگ تعاون بر خیر و نیکوکاری نسبت به راه اندازی این پویش اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: با ویروس کرونا، قشرهای محروم و مناطق کم برخوردار تحت فشار اقتصادی شدید قرار گرفتند ، خوب است تا امسال ارادتمندان امام مستضعفان، خیرین ، نیکوکاران و افراد دارای قدرت مالی به صورت نمادین و بعد به صورت دائمی سنت حسنه کرایه گرفتن نان های نانوایی و تنورهای نان، این حداقل خاطر جمعی حاصل شود که کسی در شب گرسنه نمی خوابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد: با راه اندازی این پویش در روز نیمه شعبان نانوایی ها در روستاها و شهرهای گیلان به واسطه مؤمنان و ارادتمندان با نذر تعجیل در ظهور امام عصر عج به پخت نان صلواتی پرداخته که البته انشاالله این عمل خداپسندانه در طول سال تکرار شود.

وی با تشریح سایر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت نیمه شعبان ، اضافه کرد: حمایت از موسسات خیریه و گروههای جهادی برای پخش بسته های غذایی، سبدکالا بین خانواده های بی بضاعت از جمله دیگر برنامه هاست که البته این حمایت بخشی با کمک خیرین مادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش خیرات نان نذر ظهور به مناسبت نیمه شعبان در گیلان

پویش خیرات نان نذر ظهور به مناسبت نیمه شعبان در گیلان