مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:172020-04-07پزشكي

سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ مردم همکاری خود را تکمیل کنند


مدیر گروه کنترل بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متاسفانه آمار مبتلایان به کوید 19 در استان صعودی است و هنوز نزولی نشده، - سارا شاه آبادی امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اینکه مکررا به مردم توصیه می شود در منازل بمانند و فقط برای انجام امور ضروری از منازل خارج نشوند، متاسفانه طی چند روز گذشته گزارش حکایت از این دارد که مردم تا حدودی رعایت نمی کنند.

وی افزود: هیچ اتفاق خوبی فعلا در استان نیفتاده متاسفانه آمار مبتلایان به کوید 19 صعودی است و هنوز نزولی نشده، در  وضعیت قرمز هستیم خواهش می کنیم مردم در منازل بمانند و اصول اولیه بهداشتی را برای مبتلا نشدن به بیماری کرونا ویروس رعایت کنند.

مدیر گروه کنترل بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به مسافرت ها و دید بازدیدهای عید پیش بینی این امر را داشتیم.

وی با بیان اینکه 80 درصد مردم رعایت می کنند، گفت: 20 درصدی مردم استان توصیه ها و اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند برای 80 درصدی که رعایت می کنند، مشکل ساز می شوند.

شاه آبادی از غربالگری بیش یک میلیون و 770هزار نفر از جمعیت استان در بحث بیماری کرونا از طریق سامانه تلفنی 4030 خبر داد و گفت: همکاران ما مستقر در پایگاه های بهداشتی و خانه بهداشت در راستای رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ مردم همکاری خود را تکمیل کنند

سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه/ مردم همکاری خود را تکمیل کنند