مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-07اجتماعي

جاده های استان سمنان لغزنده است


سرهنگ تقی کبیری عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون تمام راه های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها روان است اما احتمال بارش باران و برف شدید در گردنه ها و جاده های مرتفع کوهستانی وجود دارد.

وی اضافه کرد: رانندگان هنگام عبور علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی را با خودروهای دیگر رعایت کنند.

کبیری یادآور شد: با توجه به بارندگی در جاده های استان توصیه می شود مردم تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب و هنگام مه گرفتگی با روشن کردن نور پایین و سرعت کم حرکت کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می کند.

بیش از 600 کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبورمی کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

کارشناسان هواشناسی استان سمنان برای 48 ساعت آینده براساس الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای اعلام کردند که با نفوذ سامانه بارشی قوی به استان سمنان، بارش باران، رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، مه آلودگی و احتمال کولاک و کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان سمنان لغزنده است

جاده های استان سمنان لغزنده است