مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-08اقتصادي

رییس کارگروه اشتغال: 100 میلیارد ریال برای تکمیل یک واحد لبنی ابرکوه نیاز است


محمد کاظمی نسب عصر سه شنبه در حاشیه بازدید امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستان از روند تکمیل بزرگترین واحد تولید فراورده های لبنی در حال ساخت شهرستان به ایرنا افزود: با تکمیل این واحد که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی بخش خصوصی در دست اجراست ، می تواند زمینه اشتغال 200 نفر را فراهم کند .

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه هم اکنون روزانه 40 تن شیر تولیدی شهرستان به دیگر نقاط کشور برای تبدیل فراوردهای لبنی عرضه می شود ، تصریح کرد: با تکمیل این واحد فراورده لبنی خروج شیر از ابرکوه به صفر می رسد و علاوه بر آن روزانه 100 تن شیر تولیدی استان یزد نیز جذب این واحد می شود.

وی با بیان اینکه ابرکوه ، ظرفیت هایی بالایی در پرورش گاوشیری با روش های نوین برای سرمایه گذاری و دامداری دارد ، اظهارکرد: سال های گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان برای طرح های پرورش گاو شیری و افزایش تولید شیر و فراورده های لبنی ، این امر تاثیر بسزایی در شکوفایی اقتصادی منطقه داشته است .

کاظمی نسب ، وجود دامداران پر تلاش و موفق را مهمترین عامل سرمایه های توسعه و اشتغال و افزایش فراوده های دامی در منطقه بیان کرد و بر همکاری با تولیدکنندگان فراورده های لبنی و دامی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کارگروه اشتغال: 100 میلیارد ریال برای تکمیل یک واحد لبنی ابرکوه نیاز است

رییس کارگروه اشتغال: 100 میلیارد ریال برای تکمیل یک واحد لبنی ابرکوه نیاز است