مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-08سياسي

ظرفیت خالی کاروان های حج تمتع/ اولویت های جدید به زودی اعلام می شود


جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار و در این جلسه به ظرفیت خالی کاروان ها و برنامه ریزی برای اعلام اولویت های جدید اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در سال 99 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این جلسه اکبر رضایی سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از روند ثبت نام زائران حج 99 گزارش داد و اعلام کرد: سازمان حج و زیارت طبق برنامه ریزی قبلی اقدامات مربوط به عقد قراردادهای مسکن، تغذیه، تدارکات و حمل و نقل حجاج را انجام داده و معاینات پزشکی نیز در دستور کار قرار دارد.

  وی با اشاره به اینکه سناریوهای مختلفی در ارتباط با حج امسال در جلسات مسئولان سازمان حج  بررسی شده است، افزود: با توجه به اینکه در کاروان های شیعه و اهل سنت نزدیک به 29 هزار نفر ظرفیت خالی وجود دارد، از اولویت های ذخیره جدید دعوت خواهد شد که با مراجعه به سامانه https://reserve.

haj.

ir نام نویسی و کاروان خود را انتخاب کنند.

در ادامه این جلسه علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب توقف اعزام زائران به اماکن مقدسه در عراق و سوریه شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خالی کاروان های حج تمتع/ اولویت های جدید به زودی اعلام می شود

ظرفیت خالی کاروان های حج تمتع/ اولویت های جدید به زودی اعلام می شود