مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-08اقتصادي

برای جهش تولید باید سود تسهیلات تولیدکنندگان تک رقمی شود


رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه با بهره بانکی 20 درصدی و مالیات بر ارزش افزوده 9 درصدی نمی توان شاهد جهش تولید بود، گفت: اگر جهش تولید می خواهیم دولت باید راه را برای فعالان بخش خصوصی هموار کند.

- برای "جهش تولید" باید سود تسهیلات تولیدکنندگان تک رقمی شود ایسنا/کرمانشاه رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه با بهره بانکی 20 درصدی و مالیات بر ارزش افزوده 9 درصدی نمی توان شاهد جهش تولید بود، گفت: اگر جهش تولید می خواهیم دولت باید راه را برای فعالان بخش خصوصی هموار کند.

جهانبخش شکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: این نامگذاری دنباله رونق تولیدی است که سال گذشته مد نظر ایشان بود، اما امسال باید با رویکرد مضاعفی دنبال شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که بحران شیوع کرونا روند کار را سخت و بسیاری از بخش های تولیدی را دچار رکود کرده، برای تحقق این شعار نیازمند همکاری جدی دولت و بخش خصوصی هستیم.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه تسهیل گری دولت را برای ایجاد جهش در تولید ضروری دانست و یادآور شد: برای این منظور باید قوانین دست و پاگیر و بروکراسی پیچیده اداری که سد راه فعالان اقتصادی است، برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جهش تولید باید سود تسهیلات تولیدکنندگان تک رقمی شود

برای جهش تولید باید سود تسهیلات تولیدکنندگان تک رقمی شود