مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-08اجتماعي

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 31 فروردین تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عمار سعیدیان فر اظهارداشت: با توجه به شرایط به وجود آمده و نظر به اینکه بسیاری از خبرنگاران در شرایط موجود( شیوع ویروس کرونا) دورکار شده اند و نتوانسته اند برای دریافت معرفی نامه و مدارک مورد نیاز خود به محل کار مراجعه کنند، درخواست زمان بیشتری برای ثبت نام داشتند.

وی گفت: بر این اساس خبرنگاران تا پایان 31 فروردین ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خبرنگاری خود در سامانه تهران من اقدام کنند.

سعیدیان فر افزود: تاکنون حدود پنج هزار خبرنگار برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیط، در سامانه تهران من، ثبت نام کرده اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران تاکید کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیط مترو نیز باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده( 31 فروردین ماه ) ثبت نام کنند.

سعیدیان فر گفت: خبرنگاران در نظر داشته باشند که 31 فروردین، آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران است و مهلت اعلام شده بار دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیش از این مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 20 فروردین ماه تمدید شده بود.

هم اکنون 2 طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می شود و شرط ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 31 فروردین تمدید شد

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 31 فروردین تمدید شد