مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-08سياسي

فعالیت های فرهنگی با پیوست اجتماعی همراه باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی در فضای مجازی اظهارکرد: در عرصه تبلیغ دین نیازمند افرادی هستیم که رسانه را شناخته و در این عرصه فعال باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی هزار و 300 هیئات مذهبی وجود دارد، بیان کرد: این آمار نشان دهنده ظرفیت بی نظری است که در صورت فعالیت در عرصه رسانه و فضای مجازی تأثیرگذاری آنان افزون می شود.

رضایی با تأکید بر اینکه باید در عرصه فعالیت رسانه ای در شبکه های مجازی هم افزایی داشته باشیم، ادامه داد: متأسفانه اقدامات ما در این عرصه به اندازه جبهه مخالف نیست.

وی گفت: از جمله اقدامات ما در سال های اخیر ساماندهی نذورات مردم در ایامی چون روز برات در خراسان جنوبی و ایام نیمه شعبان است تا با پیشگیری از آسیب های روز برات چون چشم و هم چشمی و اسراف، خیرات به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام فعالیت های فرهنگی ما باید پیوست اجتماعی داشته باشد، بیان کرد: پیوست اجتماعی بی شک تأثیرگذاری فعالیت های فرهنگی در جامعه را بیشتر می کند و نباید از آن غفلت کرد.

هیئت های مذهبی فعال تیم رسانه ای داشته باشند رضایی گفت: بعد از فروکش کردن شیوع کرونا می توان برنامه ریزی های دقیقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی با پیوست اجتماعی همراه باشد

فعالیت های فرهنگی با پیوست اجتماعی همراه باشد