مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:252020-04-08سياسي

نماینده مردم همدان برای نجات «جنانی» پا پیش گذاشت


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلسی شورای اسلامی ـ در نامه ای خطاب به افشاری ـ فرماندار شهرستان همدان ـ درخواست کرد تا از تخریب بیشتر «عمارت جنانی» جلوگیری شود و ایمن سازی این بنای تاریخی در دستور کار قرار گیرد.

- حمید رضا حاجی بابایی ـ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلسی شورای اسلامی ـ در نامه ای خطاب به افشاری ـ فرماندار شهرستان همدان ـ درخواست کرد تا از تخریب بیشتر عمارت جنانی جلوگیری شود و ایمن سازی این بنای تاریخی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از تخریب بخشی از طبقه سوم عمارت جنانی یا همان تبعیدگاه شهید محراب آیت الله مدنی همدان و آسیب دیدنِ ناودان ها و شیروانی سقف و حذف دیوارهای حائل بنا، جمعه 15 فروردین امسال نیز بخشی از دیوارِ این بنای تاریخی فرو ریخت و به چند ساختمان اطراف نیز آسیب هایی وارد کرد.

بنایی تاریخی که هر چند در طول بیش از 90 سال عمرش طعمِ حضور افراد مختلف و اتفاقاتِ زیادی را چشید از سوی دیگر تا دهه 40 شمسی بلندترین ساختمان همدان شناخته می شد.

هر چند دی ماه سال گذشته در یکی از نامه نگاری های بین شهردار همدان با میراث فرهنگی به تخطی مالک از انجام عملیات مرمت که با توجه به تخریب عامدانه دیوارهای باربر توسط مالک و ممانعت او از رفع خطر،ریزش ساختمان با توجه به بارندگی قریب الوقوع اجتناب ناپذیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم همدان برای نجات «جنانی» پا پیش گذاشت

نماینده مردم همدان برای نجات «جنانی» پا پیش گذاشت