مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-08ورزشي

ورزش تکواندو در روستاهای کرمانشاه گسترش پیدا می کند


مهدی همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بردن تکواندو به روستاها در واقع برنامه ای بود که از سال گذشته آغاز شده و قصد داریم آن را در سال جدید با جدیت بیشتری دنبال و روستاهای بیشتری را صاحب تکواندو کنیم.

وی با اشاره به فعال بودن تکواندو در روستای انجیرک بخش فیروزآباد و همچنین بخش گودین کنگاور، افزود: برای سال جاری تکواندو در تعدادی از روستاهای شهرستان سنقروکلیایی و همچنین چند منطقه دیگر استان فعال خواهد شد.

همتی همچنین با اشاره به فعال بودن همه هیات های شهرستانی به جز ثلاث باباجانی که آن هم به دلیل مشکلات زلزله بوده است، گفت: امسال این شهرستان نیز هیاتش فعال و ورزشکاران آن به تمرین و مسابقه خواهند پرداخت.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه، برگزاری دوره های آموزشی مربی گری و داوری استانی در هر 2 بخش آقایان و بانوان را از دیگر اقدامات در دست اجرا عنوان و تصریح کرد: در صورت کنترل و مهار بیماری کرونا این دوره در اردیبهشت قرار است برگزار شود.

وی گفت: برای برگزاری یک دوره آموزش مربی گری و داوری کشوری نیز با فدراسیون رایزنی انجام داده ایم که در صورت تایید امسال این دوره در هر 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش تکواندو در روستاهای کرمانشاه گسترش پیدا می کند

ورزش تکواندو در روستاهای کرمانشاه گسترش پیدا می کند