مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-08اجتماعي

اوقاف استان تهران با 25 کاروان شادی، نیمه شعبان را جشن می گیرد +محل حضور کاروان ها


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برپایی 313 کاروان نسیم انتظار در کشور گفت: 25 کاروان شادی در نقاط مختلف استان تهران همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) به برپایی جشن و سرور می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از شیوع کرونا با دستور وزیر بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا، تمام بقاع متبرکه و امامزادگان تعطیل شدند.

بر همین اساس، با توجه به نیاز جامعه به مواد بهداشتی برای مردم و کادر درمانی، خادمان افتخاری اقدام به تولید و توزیع ماسک، شیلد و مواد ضدعفونی کردند.

همچنین با توجه به اینکه امکان برپایی جشن در نیمه شعبان وجود ندراد و به توصیه ستاد مبارزه با کرونا باید فاصله اجتماعی را رعایت کرد و در خانه ماند، سازمان اوقاف و امور خیره اقدام به برپایی کاروان های شادی با عنوان نسیم انتظار کرده است.

برپایی جشن نیمه شعبان در 25 نقطه استان تهران حجت الاسلام سیدهاشم حسینی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: بر اساس برنامه سازمان اوقاف، کاروان شادی نسیم انتظار در 313 نقطه از کشور برپا می شود تا در ایام ولادت امام عصر (عج) که امکان برپایی جشن حضوری برای مردم وجود ندارد، فضایی شاد برای مردم در این روز برپا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف استان تهران با 25 کاروان شادی، نیمه شعبان را جشن می گیرد +محل حضور کاروان ها

اوقاف استان تهران با 25 کاروان شادی، نیمه شعبان را جشن می گیرد +محل حضور کاروان ها