مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-08سياسي

حوزه هنری زنجان آثار تولیدی نمایشنامه نویسان را جمع آوری می کند


امیر نعمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوعات و مضامین اولویت دار شامل انقلاب اسلامی (با تاکید بر نگاه بومی، محلی و مردمی) دفاع مقدس، پایداری و بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی- خانواده (با تاکید بر کودک و نوجوان و زنان) - فرهنگ و تمدن اسلامی تعیین شده است.

وی اظهار داشت: عدالت، پیشرفت و مضامین اخلاقی، انسانی و ارزشی و وقایع و رویدادهای تاریخی مرتبط با جغرافیا و فرهنگ بومی منطقه از دیگر موضوعات مطرح شده توسط نمایش نویسان است.

این مسؤول ادامه داد: نمایشنامه های تولیدی باید بر اساس ویژگی های تئاتر مساجد و بنا بر مقتضات اجرا در مسجد و بدون اتکاء به نور، دکور، لباس و آکسسوار حجیم و غیره تولید شده باشند.

نعمتی افزود: نمایش نامه ها تک جنسیتی و در بخش های مجزا خواهران و برادران لحاظ شده و مدت زمان نیز باید حداقل 15 و حداکثر 25 دقیقه باشد.

رییس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: بر این مبنا، نمایشنامه نویسان استان می توانند آثار تولیدی خود را بر اساس شرایط یاد شده تا تاریخ 15 اردیبهشت 99 به حوزه هنری استان زنجان ارائه کنند.

وی یادآوری کرد: آثار منتخب برای تولید و اجرا پس از کارشناسی مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت و در این ارتباط علاقمندان می توانند از کانال های مختلف پست الکترونیکی:، artzanjan.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری زنجان آثار تولیدی نمایشنامه نویسان را جمع آوری می کند

حوزه هنری زنجان آثار تولیدی نمایشنامه نویسان را جمع آوری می کند