مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-08اقتصادي

نگرانی سهامداران از تشکیل صف فروش با منفی شدن بورس وال استریت


در دقایق پایانی معاملات شب گذشته بورس وال استریت شاهد از بین رفتن یک باره روند صعودی شاخص های بازار سهام آمریکا بودیم که این مسئله نشان می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، در دقایق پایانی معاملات شب گذشته بورس وال استریت، یک باره روند صعودی به طور کامل از بین رفت و این مسئله نشان می دهد که سهامداران نگران بروز خطر دوباره سقوط بورس وال استریت، هستند.

دلیل این نگرانی بی ثباتی اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

در معاملات روز گذشته در حالی که شاخص S&P500 سه و نیم درصد رشد کرده بود، به یک باره تمام این رشد مثبت را از دست داد و در دقایق پایانی 0.

16 درصد منفی شد.

دلیل رشد این بود که در برخی مناطق آمریکا، از جمله نیویورک که شاهد شیوع گسترده کرونا بودیم، روز گذشته میزان مبتلایان و مرگ و میر کاهش یافت و همین امر معامله گران بازار سهام را خوشبین کرده بود.

البته بخش قابل توجهی از رشد شاخص های بورس وال استریت، طی روزهای گذشته به دلیل فعال شدن بسته دو هزار میلیارد دلاری دولت و کنگره آمریکا، برای بهبود اوضاع اقتصادی این کشور، بوده است.

علیرغم این کاهش میزان ابتلا در برخی مناطق آمریکا و آغاز اجرای بسته کمک دو هزار میلیارد دلاری برای حمایت از اقتصاد در این کشور اما بسیاری از سهامداران هنوز با شک و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی سهامداران از تشکیل صف فروش با منفی شدن بورس وال استریت

نگرانی سهامداران از تشکیل صف فروش با منفی شدن بورس وال استریت