مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-08سياسي

اجرای طرح «آستان مهربانی» در زنجان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح «آستان مهربانی» به منظور توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های مددجو از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی شد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با اقدامات اوقاف و امور خیریه در حوزه اجتماعی اظهار کرد: رفع معضلات فردی و اجتماعی از مهم ترین اهداف واقفین است که مجموعه اوقاف و امور خیریه در عملیاتی کردن آن اقدامات بسیاری انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح آستان مهربانی خبر داد و گفت: طرح آستان مهربانی از طرح هایی است که امسال جایگزین دیگر طرح های اوقاف در یاری نیازمندان شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال شیوع ویروس کرونا و عدم اجرای طرح آرامش بهاری، طرح آستان مهربانی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرایی می شود، گفت: هدف از اجرای طرح آستان مهربانی ارائه خدمات اجتماعی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ انفاق و هموار کردن زمینه مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان جامعه است.

کرمی گفت: امسال نیز از محل اجرای این طرح یک هزار و 250 بسته سبد کالا و حمایت مالی به صورت کارت هدیه بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آستان مهربانی» در زنجان

اجرای طرح «آستان مهربانی» در زنجان