مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-08سياسي

از تب «کرونا» تا فرهنگ «پساکرونایی»


رییس کلینیک های حقوقی زنان و خانواده با بیان اینکه کروناویروس تهدید جدی است که می تواند حیات انسان ها، خانواده ها، نظام های اقتصادی و سیاسی کشورها را در معرض نابودی قرار دهد، - رییس کلینیک های حقوقی زنان و خانواده با بیان اینکه کروناویروس تهدید جدی است که می تواند حیات انسان ها، خانواده ها، نظام های اقتصادی و سیاسی کشورها را در معرض نابودی قرار دهد، می گوید: مردم می بایست با توکل به خدا و عزمی راسخ، به عنوان یک وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی، محدودیت های ابلاغ شده از مراکز ذیصلاح را بپذیرند.

چه بسا تب کرونا باعث شود جوامع پوست فرهنگی جدیدی بیندازند و فرهنگ پساکرونایی ایجاب کند که مردم همیشه با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی راه را برای ورود این ویروس و ویروس های دیگر مسدود کنند.

   دکتر مهرشاد شبابی در گفت وگو با ایسنا، می گوید: وجه تمایز بحران جهانی کرونا با فجایع یا اتفاقاتی که جان انسانها را در سطح جهانی یا مناطق وسیعی از جهان را به تعداد زیادی به خطر انداخته می تواند در قدرت شیوع و سریع الانتقال بودن این ویروس و تاثیر انسان و رفتار افراد و نوع سبک زندگی آنها در مهار یا شیوع این بیماری خلاصه شود.

همین موضوع باعث شده که افراد به ناگزیر احساس مسئولیت بیشتری در قبال مقابله با این ویروس داشته باشند و ناخودآگاه بار فشار روانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تب «کرونا» تا فرهنگ «پساکرونایی»

از تب «کرونا» تا فرهنگ «پساکرونایی»