مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-08سياسي

برگزاری مجازی برنامه های نیمه شعبان/ اجرای طرح تبرکات مهدوی در اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برگزاری برنامه های نیمه شعبان نسبت به سال های گذشته کاملا متفاوت بوده و به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برگزاری برنامه های نیمه شعبان نسبت به سال های گذشته کاملا متفاوت بوده و طبق برنامه ریزی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: با هدف حمایت مناسب از اقشار ضعیف در وضعیت فعلی جامعه، زمینه مشارکت خیرین در طرح تبرکات مهدوی برای اهدای صدقات و نذور آن ها به منظور سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)، فراهم می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: طرح تبرکات مهدوی شامل مشارکت عمومی در قربانی کردن و توزیع گوشت آن میان فقرا و نیازمندان، تهیه بسته اقلام مورد نیاز خانوار، پخش دعا و سرود از امامزاده ها و مساجد شاخص استان اردبیل است.

ستوده بیان کرد: همچنین برنامه نسیم انتظار ویژه میلاد امام زمان(عج) با اهدافی همچون تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدوی، زنده نگه داشتن یاد و نام امام زمان(عج)، ایجاد نشاط معنوی و کمک به اقشار ضعیف جامعه برگزاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی برنامه های نیمه شعبان/ اجرای طرح تبرکات مهدوی در اردبیل

برگزاری مجازی برنامه های نیمه شعبان/ اجرای طرح تبرکات مهدوی در اردبیل