مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-08پزشكي

توزیع روزانه 2 هزار بطری آبمیوه در بیمارستان ها توسط یک امامزاده


روزانه 2 هزار بطری آبمیوه طبیعی برای مبارزه با کرونا به همت خادمان آستان امامزادگان جعفر (ع) و حمیده خاتون (س) و مسجدجامع باغ فیض تهیه و بین کادر درمانی و بیماران بیمارستان های غرب تهران توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، این روزها نوجوانان و جوانان در کنار پیشکسوتان با فعالیت های جهادی برای مبارزه با کرونا همراه شدند و در ساعات مختلف شبانه روز اقداماتی به منظور مهار این ویروس منحوس دارند.

بر همین اساس، خادمان افتخاری امامزادگان حمیده خاتون (س) و جعفر (ع) هم پس از شیوع کرونا علاوه بر راه اندازی کارگاه تولید ماسک برای مردم و کادر درمانی و همچنین ضدعفونی معابر، در روزهای اخیر مکانی را برای تهیه آبمیوه طبیعی برای کادر درمانی پیش بینی کرده و در آنجا اقدام به فعالیت می کنند.

خادمان این آستان که محلی ها آن را امامزاده باغ فیض می شناسند، با کمک بسیجیان مسجد جامع باغ فیض روزانه بیش از 2 هزار بطری آبمیوه طبیعی تهیه و آن را در بین بیمارستان ها توزیع می کنند.

در روزهای نخست فعالیت خادمان، روزانه حدود یک هزار و 500 بطری آب هویج و آب سیب در بیمارستان بقیهالله الاعظم (ع) که در خط مقدم مبارزه با کرونا بود، توزیع شد و علاوه بر کادر درمانی برای بیماران کرونا هم مورد استفاده قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 2 هزار بطری آبمیوه در بیمارستان ها توسط یک امامزاده

توزیع روزانه 2 هزار بطری آبمیوه در بیمارستان ها توسط یک امامزاده