مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-09اقتصادي

«متری شیش و نیم» چگونه پرفروش شد؟


در روزهایی که کمدی ها بی رقیب در فروش می تاختند، به یکباره «متری شیش ونیم» سعید روستایی همه فرمول ها را بهم ریخت تا یک تراژدی شاید تلخ در قد و قواره های پرفروش ظاهر شود تا مشخص شود که تماشاگر سینما طالب فیلم خوب است و وقتی ژانر اولویت پیدا می کند که قرار .

- ، با اعلام نهایی میزان فروش فیلم های روی پرده سینما در نیمه اول سال 1398 تعاریف فروش در سینما به نوعی جابجا شد.

در سال های اخیر به خصوص دو سه سال گذشته این فیلم های کمدی بودند که با هر سطح کیفی گوی رقابت را در فروش گیشه از رقیبان خود می بردند اما در نیمه اول امسال فرمول ها تغییر کرد با فروش نزدیک به 28 میلیارد تومان فیلم متری شیش و نیم مشخص شد که ژانرهای متفاوت می توانند در سینما مخاطب خود را پیدا کنند به شرط اینکه فیلم به لحاظ کیفی و ساختار اثری متفاوت باشد در حقیقت فروش 28 میلیاردی متری شیش و نیم و نزدیک به 19 میلیاردی فیلم نرگس آبیار (شبی که ماه کامل شد) یادآور این نکته بود که می شود سلیقه مخاطب را به سمت تولیدات کمدی صرف زخمی نکرد و با تنوع ژانر حتی گیشه سینما را در نقطه ای مطلوب نگاه داشت.

در سال های اخیر بسیاری از تهیه کنندگان و سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در فیلم های غیر کمدی هراس داشتند و معتقد بودند تنها آثار کمدی است که در سینما می تواند بازگشت سرمایه و سودآور باشد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متری شیش و نیم» چگونه پرفروش شد؟

«متری شیش و نیم» چگونه پرفروش شد؟