مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-09بين الملل

اعضای کتابخانه های عمومی همدان در خانه از «نورمگز» بهره می برند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: امکان استفاده اعضای کتابخانه های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد.

- عاطفه زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف گرامیداشت این عید بزرگ امکان استفاده اعضای کتابخانه های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد.

وی گفت: پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان افزود: بیش از یک میلیون و 100 هزار مقاله به زبان های انگلیسی، فارسی و عربی و یک هزار و 900 عنوان مجله در این پایگاه موجود و در دسترس اعضا قرار دارد.

وی تصریح کرد: تا به امروز اعضا با حضور در کتابخانه می توانستند به این پایگاه دسترسی و به صورت رایگان مقالات مورد نیاز خود را دانلود کنند.

زارعی ادامه داد: با توجه به انتشار ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه های عمومی امکان دسترسی به مقالات پایگاه برای اعضای کتابخانه های عمومی در منزل فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور اعضا می توانند درخواست خود را در دایرکت اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی به آدرس hamedam_public_liaries ارائه دهند تا به آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کتابخانه های عمومی همدان در خانه از «نورمگز» بهره می برند

اعضای کتابخانه های عمومی همدان در خانه از «نورمگز» بهره می برند