مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-09سياسي

فعالیت خودجوش 120 کانون مساجد کرمانشاه برای مقابله با کرونا


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از فعالیت خودجوش و جهادی بیش از 120 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برای مقابله با کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر خبر داد.

- فعالیت خودجوش 120 کانون مساجد کرمانشاه برای مقابله با "کرونا" ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از فعالیت خودجوش و جهادی بیش از 120 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برای مقابله با کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر خبر داد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفندماه گفت: از همان زمان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز بصورت خودجوش اقدام به مقابله با این بیماری کردند.

وی با اشاره به لزوم همدلی و تقویت روحیه جهادی و همبستگی ملی برای عبور از این بحران، گفت: در همین راستا اعضای کانون های فرهنگی و هنری بیش از 120 مسجد استان پای کار آمدند تا از اقشار آسیب پذیر در برابر این بیماری حمایت کنند.

وی ایثار، ازخودگذشتگی، حس همدلی و همبستگی را از ویژگی های بارز مردم ایران عنوان کرد وافزود: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه های مسجد در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته و امروز جوانان مساجد با حس مسئولیت و حضور فعال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خودجوش 120 کانون مساجد کرمانشاه برای مقابله با کرونا

فعالیت خودجوش 120 کانون مساجد کرمانشاه برای مقابله با کرونا