مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-09سياسي

در بحث منجی و ظهور از جهل و افراط پرهیز کنیم


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان این که نیمه شعبان عیدی متعلق به تمام بشریت است، گفت: در بحث منجی و ظهور باید از جهل و افراط و سطحی نگری پرهیز کنیم چرا که ریشه تمام مشکلات و نادانی ها در جهل و خرافه است.

- رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان این که نیمه شعبان عیدی متعلق به تمام بشریت است، گفت: در بحث منجی و ظهور باید از جهل و افراط و سطحی نگری پرهیز کنیم چرا که ریشه تمام مشکلات و نادانی ها در جهل و خرافه است.

حجت السلام والمسلمین محمدحسین مختاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این موضوع که بحث ظهور منجی یک مسئله مهم جهانی است و تمام ادیان و مذاهب به نوعی در انتظار ظهور موعود هستند، اظهار کرد: بودایی، یهودی، مسیحی و هر آیین و مذهبی در هر گوشه جهان به هر شکل و باوری که شده منتظر منجی هستند.

در جهان اسلام هم هیچ مذهب و گرایشی نیست که به موعود اعتقاد نداشته باشد و تماما در یک نگاه و به صورت یکپارچه بحث ظهور و منجی را قبول دارند.

او خاطر نشان کرد: در اسلام همه مذاهب و گرایش ها از جمله مذهب امامیه همراه سایر ادیان، مذاهب و گرایش های دینی به ظهور منجی معتقد هستند و حتی نظر بسیاری از علمای اهل سنت نیز بر این است که منجی عالم بشریت مردی از نسل آخرین پیامبر بزرگوار و آخرین پیام آور صلح و راستی است و وعده حاکمیت دین را بر همه هستی محقق می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث منجی و ظهور از جهل و افراط پرهیز کنیم

در بحث منجی و ظهور از جهل و افراط پرهیز کنیم