مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-09بين الملل

اختلاف در کابینه دولت مستعفی یمن و درخواست برای کناره گیری نخست وزیر


معاون نخست وزیر و وزیر کشور دولت مستعفی یمن از کابینه این دولت خواست کناره گیری کند، او صحت نامه 12 وزیر این دولت برای رییس جمهوری مستعفی و درخواست اجرای اصلاحات در کابینه را تایید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره قطر، احمد المیسری، معاون نخست وزیر و وزیر کشور دولت مستعفی یمن اظهار کرد: قابل قبول نیست این کابینه و رییس آن (معین عبدالملک، نخست وزیر دولت مستعفی) در این مقطع حساس تاریخی به فعالیت خود ادامه دهد.

المیسری با تایید صحت نامه 12 وزیر این کابینه برای عبدربه منصور هادی و درخواست برای انجام اصلاحات در آن که پیشتر خبر آن را الجزیره منتشر کرده بود، تاکید کرد که خود یکی از امضاکنندگان این نامه بوده و تقریبا همه اعضای کابینه از عملکرد نخست وزیر رضایت ندارند.

پیشتر تعدادی از وزرای دولت مستعفی یمن در نامه ای از منصور هادی خواسته بودند هر چه سریعتر وارد عمل شده و تدابیر لازم جهت اجرای اصلاحاتی در کابینه را در پیش بگیرد.

در این نامه که توسط 12 وزیر دولت مستعفی امضا شده فاش شد اختلاف نظر معین عبدالملک با تعدادی از وزرا به صدور حکم جلب ها و در ادامه به استعفای تعدادی از این وزرا ختم شد.

در این نامه آمده است، اختلاف نظرها میان شخص نخست وزیر و برخی از اعضای کابینه در تضعیف دولت و سلب اعتماد مردم از آن موثر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف در کابینه دولت مستعفی یمن و درخواست برای کناره گیری نخست وزیر

اختلاف در کابینه دولت مستعفی یمن و درخواست برای کناره گیری نخست وزیر