مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 17:552020-04-09اقتصادي

فرماندار:طرح فاصله گذاری اجتماعی در روستاهای گتوند تداوم داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا عبدالرضا احسانی نیا پنجشنبه در نشست مشترک ستاد مبارزه با کرونا و دهیاران بخش مرکزی شهرستان گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت :با توجه به اینکه اعمال محدودیت ها از روز شنبه 23 فروردین ماه کاهش پیدا می کند، دهیاران همچنان اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از شیوع کرونا در روستاها اجرا کنند.

وی افزود: با توجه به رکود بازار و رونق نداشتن کسب و کار در این روزها، دهیاران، بزرگان و خیران روستاها را برای کمک به افراد نیازمند مشارکت دهند.

فرماندار گتوند در ادامه گفت: با توجه به شروع فصل گرما دهیاران مراقب شیوع بیماری التور باشند و علاوه بر ارائه آموزش های بهداشتی به روستاییان، لایروبی و آهک پاشی جوی و جداول و ضد عفونی روستاها به صورت مستمر انجام شود.

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند نیز در این نشست به اقدامات انجام شده در روستاها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اماکن عمومی، معابر و خیابان های روستاهای بخش مرکزی هر هفته سه مرحله ضد عفونی وگندزدایی شد.

محسن آقایی شست و شوی معابر و خیابان ها، مسدود کردن مسیر های ورودی و خروجی به بخش، ارائه آموزش های بهداشتی، جلوگیری از ورود گردشگران به مناطق دیدنی، کنترل تردد کشاورزان و تبلیغات محیطی و هشدار به روستاییان با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار:طرح فاصله گذاری اجتماعی در روستاهای گتوند تداوم داشته باشد

فرماندار:طرح فاصله گذاری اجتماعی در روستاهای گتوند تداوم داشته باشد