مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 01:152020-04-09اقتصادي

بخشیدن اجاره کسبه، سهم مالکان گتوند در مبارزه با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ویروس کرونا این مهمان ناخوانده با همه ترس و استرسی که برای مردم به وجود آورد اما درمقابل اقدامات خیرخواهانه، جوشش مهربانی و انسان دوستانه مردم را به همراه داشت.

در این روزهای بحرانی کرونا برخی از شهروندان مناطق مختلف شهرستان گتوند پویش های مردمی برای کمک به همدیگر راه اندازی و از هم مراقبت کردند.

برخی مالکان مجتمع ها و واحدهای تجاری در نقاط مختلف شهرستان گتوند به علت شیوع ویروس کرونا، تعطیلی واحدهای صنفی بازار و افت فروش برای جلوگیری از ضرر و زیان کسبه به صورت خودجوش اجاره فروردین ماه را بخشیدند تا سهمی برای مقابله با ویروس کرونا داشته باشند.

یکی از این افراد که مالک 6 واحد تجاری در شهر گتوند است در اقدامی پسندیده به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازار، اجاره فروردین ماه را از کسبه بخشید.

داوود امیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از این اقدام را کمک به کسبه و تشویق دیگر مالکان دانست و گفت: توصیه من به دیگر مالکان، کمک به کسبه است تا در مخارج زندگی به مشکل برنخورند.

وی با بیان اینکه 2 باب جوشکاری، کارشناسی خودرو، تعویض روغن و آلومینیوم سازی در این واحدهای تجاری فعال هستند، گفت: اگر این تعطیلی در اردیبهشت ماه نیز ادامه داشته باشد با کسبه همکاری می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشیدن اجاره کسبه، سهم مالکان گتوند در مبارزه با کرونا

بخشیدن اجاره کسبه، سهم مالکان گتوند در مبارزه با کرونا