مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-10اقتصادي

کمک رایگان پست همدان به فروشگاه های اینترنتی


پست همدان بستر لازم برای ایجاد فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان و اخذ وجوه مرسولات فروخته شده اینترنتی به شکل پرداخت در محل را ایجاد کرد.

- محمد امیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از ایجاد فروشگاه اینترنتی از طریق پست در همدان خبر داد و اظهار کرد: اداره پست همدان شرایط ایجاد فروشگاه های اینترنتی در همدان را تسهیل کرد.

وی ادامه داد: پست همدان بستر لازم برای ایجاد فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان و اخذ وجوه مرسولات فروخته شده اینترنتی به شکل پرداخت در محل را ایجاد کرد.

مدیرکل پست استان همدان بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رونق فروش اینترنتی در بسیاری از فروشگاه ها، پست هم در این زمان خدمات رسانی دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در فروش اینترنتی احتمال کلاه برداری وجود داشت و مردم نیز راغب به پرداخت پول در محل هستند، نیاز به یک شخص قابل اعتماد مانند پستچی بود.

امیدی با بیان اینکه مبلغ فروش اینترنتی فروشگاه پایان هر روز به حساب آنها واریز می شود اضافه کرد: در گذشته برای ایجاد قرارداد با فروشگاه ها هزینه دریافت می شد که سازوکاری طولانی داشت اما اکنون رایگان بوده و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رایگان پست همدان به فروشگاه های اینترنتی

کمک رایگان پست همدان به فروشگاه های اینترنتی