مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-10سياسي

یاران امام مهدی (عج) در دوران غیبت چه کسانی هستند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، متن زیر برشی از کتاب معرفت امام زمان اثر ابراهیم شفیعی سروستانی است که در ادامه می خوانید؛ یکی از پرسش های مطرح درباره امام مهدی (عج) این است که آیا آن حضرت در دوران غیبت یاران و همراهانی دارد یا خیر؟ در پاسخ این پرسش باید گفت: - در دوران غیبت گروه های برگزیده ای از مؤمنان راستین، مسئولیت یاری امام عصر (ع) و انجام دستور های ایشان را برعهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، متن زیر برشی از کتاب معرفت امام زمان اثر ابراهیم شفیعی سروستانی است که در ادامه می خوانید؛ یکی از پرسش های مطرح درباره امام مهدی (عج) این است که آیا آن حضرت در دوران غیبت یاران و همراهانی دارد یا خیر؟ در پاسخ این پرسش باید گفت: از برخی روایات و سخنان دانشوران بزرگ شیعه چنین برمی آید که در این دوران، گروه های برگزیده ای از مؤمنان راستین، مسئولیت یاری امام عصر (عج) و انجام دستورهای ایشان را برعهده دارند.

برای روشن تر شدن این موضوع، ابتدا به برخی از این روایات و سخنان اشاره می کنیم و در ادامه نیز به بررسی طبقات مختلف یاران آن حضرت می پردازیم.

ب) گروه های مختلف یاران امام مهدی (ع) از روایات و سخنان یاد شده دانستیم که یاران امام مهدی (ع) در دوران غیبت، همه در یک سطح نیستند و به گروه های مختلفی تقسیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران امام مهدی (عج) در دوران غیبت چه کسانی هستند؟

یاران امام مهدی (عج) در دوران غیبت چه کسانی هستند؟