مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 14:202020-04-10اجتماعي

محدودیت های ترافیکی در زنجان اجرا می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای تردد خودروهای سواری شخصی در شهرزنجان محدودیتهای تردد اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سلطانی بعد از ظهر جمعه جلسه شورای ترافیک استان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و حفظ سلامت شهروندان زنجانی این شورا تصمیم گرفت محدودیتهایی را برای کاهش تردد خودروهای سواری شخصی در زنجان به اجرا بگذارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان افزود: از روز یکشنبه 24 فروردین این محدودیتها در شهر زنجان به اجرا گذاشته می شود.

سلطانی خاطر نشان کرد: فاصله گذاری هوشمند بخشی از فاصله گذاری اجتماعی است و هفته گذشته پس از پایان تعطیلات نوروز ما شاهد افزایش ترددهای درون شهری بودیم که این امر باعث افزایش زنجیره انتقال کرونا ویروس شده است.

وی ادامه داد: بنا به پیشنهاد ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس و تصویب اعضای شورای ترافیک مقرر شد رفت و آمد خودروها در شهر زنجان محدود تر شود و ریز اعمال محدویتها متعاقباً اعلام می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد: در استان زنجان بیماری کرونا مدیریت شده و اگر مردم به هشدارها توجه نکنند و بجای درخانه ماندن اینگونه به خیابانها بیایند احتمال دارد روند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی در زنجان اجرا می شود

محدودیت های ترافیکی در زنجان اجرا می شود