مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 09:262020-04-11سياسي

خطبه های مجازی امام جمعه آزادشهر در روزهای شیوع کرونا


حجت الاسلام عین الله شهابی امام جمعه آزادشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسوولیت امام جمعه در روزهای بحرانی مانند شیوع کرونا بیشتر می شود و همه گیری یک بیماری و تبعاتی مانند فشار اقتصادی و اجتماعی این روزها باید ما را به انجام بیشتر تکالیف مذهبی و اجتماعی وادارد.

وی اظهار داشت: تهیه خطبه مکتوب و انتشار مجازی آن، یکی از اقدامات انجام شده در این راستا است که انجام آن مورد استقبال شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان نیز قرار گرفته و از این پس توسط دیگر امامان جمعه شهرهای استان اجرا خواهد شد.

امام جمعه آزادشهر افزود: محتوای این متن همانند خطبه های نماز جمعه حاوی احادیث، توصیه های اخلاقی و دینی، خلاصه ای از اخبار و رویدادهای کشوری، منطقه ای و جهانی و بیان برخی مشکلات شهرستان است.

وی همچنین به برخی اقدامات ستاد نمازجمعه آزادشهر با همکاری پویش های مردمی و قرارگاه مردمی مدافعان سلامت شهرستان اشاره کرد و گفت: ، دوخت روزانه چند هزار ماسک، گان و دستکش و تهیه و توزیع صدها بسته بهداشتی و غذایی میان نیازمندان، از جمله این فعالیت ها است که همچنان نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام شهابی همچنین از فعالیت 30 روحانی و طلبه مرد و زن حوزه علمیه الغدیر آزادشهر برای انجام امورات مربوط به غسل و کفن ، اقامه نماز و دفن جان باختگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های مجازی امام جمعه آزادشهر در روزهای شیوع کرونا

خطبه های مجازی امام جمعه آزادشهر در روزهای شیوع کرونا