مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-11اجتماعي

طرح «هر دانش آموز یک مهارتِ فرهنگی، هنری و ادبی» کلید خورد


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از اجرای طرح آموزشی هر دانش آموز یک مهارت فرهنگی، هنری و ادبی توسط کانون پرورش فکری استان و با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

- طرح هر دانش آموز یک مهارتِ فرهنگی، هنری و ادبی کلید خورد ایسنا/اصفهان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از اجرای طرح آموزشی هر دانش آموز یک مهارت فرهنگی، هنری و ادبی توسط کانون پرورش فکری استان و با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

سیدمحمد قلمکاریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با در اختیار داشتن مربیان و مسئولان کارآزموده، مجرب و همچنین سیستم بسیار قوی آموزشی و برخورداری از زیر ساخت های مناسب، قادر است به عنوان مکمل سیستم آموزش و پرورش در راستای ارتقای مهارت های فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان در تمام مقاطع گام بردارد.

وی ادامه داد: طرح آموزشی هر دانش آموز یک مهارت فرهنگی، هنری و ادبی با هدف گام برداشتن در جهت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا می شود و در این طرح، برنامه هایی مثل کتاب خوانی، اجرا و طراحی بازی های فکری، برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «هر دانش آموز یک مهارتِ فرهنگی، هنری و ادبی» کلید خورد

طرح «هر دانش آموز یک مهارتِ فرهنگی، هنری و ادبی» کلید خورد