مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-11فرهنگي

دکتر بشیر: نسخه تعاملی فارس «شهروند خبرنگار» را تبدیل به «ارتباطگر فعال» میکند


رییس هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران گفت:طرح تعاملی مردم با رسانه و بالعکس، در فارس من یک جریان جدیدی از شیوه تعاملی است که با شبکه های اجتماعی نیز متفاوت است و این خود نشان دهنده ابتکار عملی بوده که خبرگزاری فارس در این زمینه انجام داده است.

- گروه هنر و رسانه: زینب رازدشت: 20 آبان سال 97 بود که خبرگزاری فارس بخشی به نام فارس من را راه اندازی کرد تا عموم مردم جامعه به واسطه این بخش مطالبات شان را از مسئولین پیگیری شود.

از آن زمان تا امروز بیش از 9 هزار کمپین در خصوص خواسته های مردم ایجاد و فعال شد و در این راستا مطالبات مردم به واسطه خبرنگاران این خبرگزاری مورد پیگیری قرار گرفت.

14 فرودین امسال خبرگزاری فارس نسخه جدیدی از فارس من را رونمایی کرد که این نسخه تعاملی قابلیت ارسال فیلم، عکس، خبر را از سوی مردم دارد و یکی از تفاوت های این نسخه تعاملی با نسخه قبلی اش، پیوست عکس و فیلم به سوژه های مردمی است.

با گذشت یک هفته از رونمایی نسخه تعاملی فارس من 700 مطلب ارسالی از سوی مردم را شاهد بودیم.

به بهانه راه اندازی و ارتقای نسخه جدید فارس من و این اقدام خبرگزاری فارس با دکتر حسن بشیر رییس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه ایران، استاد جامعه شناسی ارتباطات بین الملل از دانشگاه لستر انگلستان، استاد تمام دانشگاه امام صادق (ع)، به بحث و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر بشیر: نسخه تعاملی فارس «شهروند خبرنگار» را تبدیل به «ارتباطگر فعال» میکند

دکتر بشیر: نسخه تعاملی فارس «شهروند خبرنگار» را تبدیل به «ارتباطگر فعال» میکند