مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-11سياسي

رزمایش نیروهای نظامی برای ضدعفونی معابر تالش


گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که فرماندار این شهرستان روز شنبه در بازدید از رزمایش ضدعفونی معابر توسط یگان های رزمی در مرکز این شهرستان گفت: یگان جنگ نوین ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از تجهیزات رفع آلودگی معابر و اماکن عمومی وارد میدان کار شده است.

سید عیسی مهدوی افزود: اقدامات نیروهای نظامی، بسیجی و همراهی مردم در مقابله با کرونا نشان داد که ایرانیان در روزهای سخت در کنار هم هستند و گندزدایی معابر و محلات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های دولت و نیروهای نظامی و همراهی مردم اقدامات موثری در مقابله با کرونا انجام و نتایج مثبتی حاصل شد، اما کار هنوز تمام نشده و باید مسیر را برای مهار کامل ویروس کرونا ادامه دهیم.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 200 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروهای نظامی برای ضدعفونی معابر تالش

رزمایش نیروهای نظامی برای ضدعفونی معابر تالش