مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 18:002020-04-11اقتصادي

راه اندازی واحدهای صنعتی برای کاهش مشکلات اقتصادی ضروری است


رییس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: برای کاهش مشکلات اقتصادی و جلوگیری از بیکاری افراد، راه اندازی واحدهای صنعتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کنونی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش کمک مومنانه ظهر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

علی محمد زمانی گفت: وضعیت درگیری با ویروس کرونا به حدی است که برای شکست آن باید همه احساس مسئولیت کرده و همکاری کنند تا بتوان به موفقیت در کارها امیدوار شد.

رییس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: مشارکت واحدهای تولیدی و تغییر خط تولید برای تأمین بخشی از نیازهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از کارهای ارزشمندی است که تداوم آن کمک مؤثری است.

زمانی تصریح کرد: در حال حاضر یک واحد تولید دستکش در استان فعال شده که قبلاً در تأمین مواد اولیه و قالب های تولیدی مشکل داشت فعال کرده ایم و قادر است روزانه 10 هزار جفت دستکش تولید کند.

رییس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: دستکش های تولیدی در این واحد کیفیت بسیار خوبی دارد و با قیمت هر جفت سه هزار تومان در صورت حمایت می تواند در این شرایط برای بسیاری از بخش ها بویژه کارگران واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحدهای صنعتی برای کاهش مشکلات اقتصادی ضروری است

راه اندازی واحدهای صنعتی برای کاهش مشکلات اقتصادی ضروری است