مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-11سياسي

تبلیغ معارف نیازمند ابتکار است ترس غرب از دنیای پس از کرونا


حجت الاسلام یحیی جهانگیری سهروردی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه غرب از دنیای پس از کرونا بیش از کرونا می ترسد، افزود: امروز همه دنیا در حال پژوهش بر روی دنیای پسا کرونا است و غرب از دنیای پس از کرونا بیش از خود کرونا می ترسد، بنابراین اگر هوشیار نباشیم غرب، تصویر و ایده آل خود از دنیای پسا کرونا را به ما غالب می کند.

وی با بیان اینکه کرونا تنها یک ویروس اپیدمیک نیست بلکه یک سبک زندگی است که زندگی بشر امروز و فردا را تغییر داده است، گفت: قرن 19، قرن تولید ایسم ها بود؛ بشر هر روز مکتب هایی را دنبال می کرد و هر مکتب به دنبال برتر جلوه دادن خود بود، در قرن 20 زایش مکتب ها را نداشتیم بلکه شاهد نبرد ایسم ها بودیم.

این تحلیلگر مسائل فرهنگی با بیان اینکه قرن 21 نه قرن زایش و نه نبرد ایسم هاست، افزود: گفته می شود که در این قرن باید به هم افزایی ایسم ها برسیم در حالی که باید این دعواها را تمام کرد و همه با هم به دنبال راه حل آن بود.

وی با اشاره به اینکه در قرن 21 سرعت جهانی سازی افزایش یافته است، تصریح کرد: دغدغه بشر امروزی، دغدغه های بزرگ تری از جمله محیط زیست و فرا سرزمینی است که موجب درد انسان شده است.

حجت الاسلام جهانگیری بیان کرد: تحلیلگرانی که معتقد بودند که قرن 21 قرن هم افزایی ایسم هاست، امروز دیده اند که دنیا با کرونا تغییرات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ معارف نیازمند ابتکار است ترس غرب از دنیای پس از کرونا

تبلیغ معارف نیازمند ابتکار است ترس غرب از دنیای پس از کرونا