مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 20:302020-04-11فرهنگي

بهترین خوراک روزهای کرونایی!


بیشتر بخوانید تا درک بهتری از دنیای اطراف خود داشته باشید! زیرا مطالعه کتاب به ویژه خواندن رمان به درک بهتری از اطراف و آشنایی بیشتر با طرز فکر و اندیشه دیگران می انجامد و خود تازه ای را در ما به وجود خواهد آورد.

- ایسنا/کردستان بیشتر بخوانید تا درک بهتری از دنیای اطراف خود داشته باشید! زیرا مطالعه کتاب به ویژه خواندن رمان به درک بهتری از اطراف و آشنایی بیشتر با طرز فکر و اندیشه دیگران می انجامد و "خود" تازه ای را در ما به وجود خواهد آورد.

فرقی ندارد که در چه سن و سالی هستید، همیشه خواندن یک رمان ترسناک با جذابیت و هیجان خاصی همراه بوده و نویسنده این ژانر از رمان ها به گونه ای خواننده را در طول داستان با اتفاقات غیرمنتظره و وحشتناک درگیر می سازد و خواننده را تا آخرین سطر از رمان به دنبال خود می کشاند.

کتاب قبرستان حیوانات خانگی استیون کینگ (Stephen King) استاد ژانر وحشت، با نوشتن شاهکاری سراسر دلهره و اضطراب به نام قبرستان حیوانات خانگی سعی کرده تا تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.

کتاب قبرستان حیوانات خانگی بدون شک یکی از برترین و ترسناک ترین رمان های استیون کینگ است که قادر به رقابت با با کتاب درخشش (The Shining) است داستان قبرستان حیوانات خانگی، درباره پزشکی به نام لوییس کرید است که به خاطر شغل جدیدش به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین خوراک روزهای کرونایی!

بهترین خوراک روزهای کرونایی!