مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 21:402020-04-11سياسي

کرونا و نابرابری اجتماعی


کرونا که آمد، آن ها مثل همیشه دیده نشدند و ما بی توجه به افراد بی خانمان و کم برخوردار و پیامدهای طبقاتی کرونا، کمپین درست کردیم و همه یک صدا گفتیم «در خانه بمانید»، - ایسنا/آذربایجان شرقی کرونا که آمد، آن ها مثل همیشه دیده نشدند و ما بی توجه به افراد بی خانمان و کم برخوردار و پیامدهای طبقاتی کرونا، کمپین درست کردیم و همه یک صدا گفتیم در خانه بمانید ، اما آن ها خانه ای برای ماندن نداشتند و نمی دانستند دغدغه نان داشته باشند یا جان.

فرودستان، کسانی هستند که ما همیشه از آنان به نام فقرا یاد می کنیم و واکنشمان در برابر رنج و درد همیشگی آن ها از ابراز تاسف و کشیدن آهی از ته دل، فراتر نمی رود، اما فرودستان این روزها آسیب پذیرتر از قبل هستند، چرا که از طرفی منبع درآمد روزانه آن ها قطع شده و از طرفی نیز با سرزنش و هشدار عده ای مواجه هستند که در خانه ماندن را به آن ها گوشزد می کنند.

این اولین باری نیست که افرادی با طبقه اجتماعی ضعیف، بحران هایی همچون بیماری، فقر یا نادیده انگاشته شدن را تجربه می کنند، آن ها هم حاشیه نشین هستند و هم به حاشیه رانده شده اند.

مردم شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز با به چالش کشیدن کمپین هایی مانند کمپین در خانه بمانیم و نادیده گرفتن فرودستان در این کمپین ها به ایسنا می گوید: هرچند کرونا یک بیماری است، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و نابرابری اجتماعی

کرونا و نابرابری اجتماعی