مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-12پزشكي

فعالیت صنف های کم خطر مینابی تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی


فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند در این شهرستان آغاز شده است، گفت: فعالیت اصناف شهرستان فقط با ثبت نام و اخذ مجوز در سامانه وزارت بهداشت، - ایسنا/هرمزگان فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند در این شهرستان آغاز شده است، گفت: فعالیت اصناف شهرستان فقط با ثبت نام و اخذ مجوز در سامانه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی خواهد بود.

محمد احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: در راستای گام دوم فاصله گذاری هوشمند در شهرستان میناب از امروز 25 کارگروه را در این زمینه تشکیل دادیم.

فرماندار ویژه میناب، گفت: هرکدام از کارگروه ها با ظرفیت نیروهای اداری، سمن ها و پویش های مردمی در راستای نظارت بیشتر بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان میناب فعالیت می کنند.

وی، تاکید کرد: فعالیت اصناف شهرستان میناب فقط با ثبت نام و اخذ مجوز در سامانه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی خواهد بود.

معاون استاندار هرمزگان، ادامه داد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای گام دوم کووید 19 با عنوان طرح فاصله گذاری هوشمند، مقرر شد کلیه واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان میناب به سامانه Salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صنف های کم خطر مینابی تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی

فعالیت صنف های کم خطر مینابی تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی