مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-12بين الملل

گمانه زنی تحلیلگرصهیونیست درباره وقوع انتفاضه جدید در کرانه باختری


یک تحلیلگر صهیونیست ضمن تشریح تبعات اقتصادی و اجتماعی کرونا در کرانه باختری و تلاش رژیم صهیونیستی برای تحمیل حاکمیت خود بر برخی مناطق دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس، شلومو ماعوز تحلیلگر صهیونیست در مقاله ای در روزنامه معاریو پیش بینی کرد، پس از پایان بحران کرونا که به اقتصاد تشکیلات خودگردان خسارت زیادی وارد کرده، انتفاضه جدیدی در کرانه باختری شکل بگیرد.

در این گزارش آمده است: با افزایش میزان بیکاری در کرانه باختری و کاهش تعداد کارگران فلسطینی در داخل اسراییل به یک سوم و نبود جواب قطعی درباره زمان بازگشت آنها به کار، وضعیت خطرناک تر شده است.

وی ادامه داد، نگرانی دیگری که درباره اهالی کرانه باختری وجود دارد امکانات بهداشتی محدود در مقابله با کروناست و این چالش به همراه مشکلات اقتصادی موجود می تواند انتفاضه سوم را شعله ور کند که تأثیرات منفی بر رژیم اسراییل خواهد گذاشت بویژه اینکه با درخواست های مکرر اخیر برای تحمیل حاکمیت تل آویو بر شهرک های کرانه باختری همراه شده است و این خود علت دیگری برای انتفاضه است.

این تحلیلگر صهیونیست ادامه داد، تشکیلات خودگردان به موجب توافق پاریس – توافقی که روابط اقتصادی و مالی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی را تعیین می کند- سالانه ده میلیارد شِکِل به تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی تحلیلگرصهیونیست درباره وقوع انتفاضه جدید در کرانه باختری

گمانه زنی تحلیلگرصهیونیست درباره وقوع انتفاضه جدید در کرانه باختری