مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-12اقتصادي

بدنه دانشگاهیان باید میدان دار جهش تولید باشند


رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: بدنه دانشگاهیان کشور اعم از اساتید، دانشجویان و البته تشکل های استادی و دانشجویی باید میدان دار حرکت کشور به سمت جهش تولید باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی رستمی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به شعار سال 99 (جهش تولید) نوشت: اگر حرکت پرشتاب به سمت تولید در اقتصاد ایران قبل تر یک توصیه بود امروز و با شرایط جدید یک ضرورت مهم است.

وی ادامه داد: پدیده پیش بینی نشده کرونا که امروز همه اقتصادهای دنیا را درگیر کرده است، حالا بیش تر از قبل کشورهای جهان را به سمت درون گرایی سوق می دهد و هر کشوری تلاش می کند ظرفیت های داخلی خود را قوی تر کند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: از سوی دیگر سقوط آزاد قیمت نفت در کنار تحریم های شدید آمریکا توفیق اجباری برای محقق شدن بودجه منهای نفت شده است و البته رسیدن به این موفقیت، الزامات و سختی های خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: این دو عامل مهم چشم اندازی جز تقویت تولید پیش روی ما نمی گذارد و در این میان دانشگاه باید بیش تر از قبل به میدان بیاید و به چند سوال جدی فکر کند و پاسخ ارائه دهد.

1- چگونه می توان اصل تولید را تبدیل به یک گفتمان عمومی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنه دانشگاهیان باید میدان دار جهش تولید باشند

بدنه دانشگاهیان باید میدان دار جهش تولید باشند