مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-12اقتصادي

دانشگاهیان میدان دار تحقق شعار سال باشند


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها بر نقش موثر دانشگاه ها برای حرکت به سمت تحقق شعار سال 99 تاکید کرد و گفت: اساتید، دانشجویان و تشکل های دانشجویی میدان دار این حرکت باشند.

- رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها بر نقش موثر دانشگاه ها برای حرکت به سمت تحقق شعار سال 99 تاکید کرد و گفت: اساتید، دانشجویان و تشکل های دانشجویی میدان دار این حرکت باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در صفحه اینستاگرام خود به شعار سال 99 (جهش تولید) اشاره کرد و نوشت: اگر حرکت پرشتاب به سمت تولید در اقتصاد ایران قبل تر یک توصیه بود، امروز و با شرایط جدید یک ضرورت مهم است، در واقع پدیده پیش بینی نشده کرونا که امروز همه اقتصادهای دنیا را درگیر کرده است، حالا بیش تر از قبل کشورهای جهان را به سمت درون گرایی سوق می دهد و هر کشوری تلاش می کند ظرفیت های داخلی خود را قوی تر کند.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: از سوی دیگر سقوط آزاد قیمت نفت در کنار تحریم های شدید آمریکا توفیق اجباری برای محقق شدن بودجه منهای نفت شده است و البته رسیدن به این موفقیت، الزامات و سختی های خاص خود را دارد.

رستمی در ادامه تاکید کرد: این دو عامل مهم چشم اندازی جز تقویت تولید پیش روی ما نمی گذارد و در این میان دانشگاه باید بیش تر از قبل به میدان بیاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان میدان دار تحقق شعار سال باشند

دانشگاهیان میدان دار تحقق شعار سال باشند