مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-12اقتصادي

650 میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام پرداخت شد


حبیب الله محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات بلاعوض، مبلغ مصوب شده تسهیلات پرداختی به سیل زدگان ایلامی (مرحله اول، دوم و سوم) یک هزار و 720 میلیارد ریال بوده که از این میزان تاکنون یک هزار و 440 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به توزیع رایگان سیمان در مناطق سیل زده ایلام افزود: تاکنون 12 هزار و 138 تن سیمان رایگان برای بازسازی در مناطق سیل زده استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام یادآور شد: برای هر واحد مسکونی احداثی روستایی و شهری 160 کیسه سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب توزیع شده است.

محبی از فعالیت مهندسان ناظر ساخت مسکن زیر پوشش این بنیاد در مناطق سیل زده ایلام خبر داد و یادآور شد: این افراد بر همه مراحل از تهیه نقشه ساختمان تا پایان کار نظارت کامل دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون 13 هزار و 823 پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل زده به بانک های عامل این استان جهت دریافت تسهیلات ارجاع شده که از این میزان 10 هزار و 844 مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری در استان نیز گفت: تاکنون 2 هزار و 149 مورد آواربرداری، 2 هزار و 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام پرداخت شد

650 میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام پرداخت شد