مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-12اقتصادي

80 طرح تولیدی جوانان تسهیلات حمایتی می گیرند


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال جهش تولید و از طریق دو بانک عامل 80 طرح تولیدی و اشتغالزای جوانان تسهیلات حمایتی دریافت می کنند.

- ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال جهش تولید و از طریق دو بانک عامل 80 طرح تولیدی و اشتغالزای جوانان تسهیلات حمایتی دریافت می کنند.

اکبر نگاهی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال های گذشته با معرفی طرح های تولیدی و اشتغالزا با محوریت جوانان و از طریق صندوق کارآفرینی امید تسهیلات پرداخت می شد که طرح های برگزیده در این زمینه معرفی و از صاحبان کسب و کار در این زمینه تقدیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 97 برای 33 طرح معرفی شده جوانان در حوزه تولید و اشتغال یک میلیارد و 840 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که سهم ما در سال گذشته 38 طرح بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای طرح های معرفی شده سال گذشته منابعی اختصاص نیافت که امیدواریم در سال 99 با اعمال طرح های معرفی شده سال جدید تخصیص دو برابری اعتبارات را از طریق معرفی به دو بانک عامل رسالت و کارآفرینی شاهد باشیم.

نگاهی افزود: امسال در مجموع 80 طرح تولیدی و اشتغالزای جوانان برای بهره مندی از این تسهیلات به بانک ها معرفی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 طرح تولیدی جوانان تسهیلات حمایتی می گیرند

80 طرح تولیدی جوانان تسهیلات حمایتی می گیرند