مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-12حوادث

کشف 4هزار و 500کیلوگرم ژل ضدعفونی کننده غیربهداشتی در سر اب


فرمانده انتظامی شهرستان سراب از پلمب یک کارگاه تولید ژل ضدعفونی کننده غیرمجاز خبر داد و گفت: از این کارگاه کشف 4هزار و 500کیلو گرم ژل ضد عفونی کننده غیر بهداشتی کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  رضا اصلانی فر اظهار داشت: برای جلوگیری از توزیع اقلام بهداشتی غیرمجاز و دپوی اقلام بهداشتی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سراب به طور مستمر و شبانه روزی بر فعالیت تولیدکنندگان و توزیع کنندگان اقلام بهداشتی نظارت داشته که در رصدهای پلیسی موفق شدند، یک کارگاه تولیدی ژل ضدعفونی کننده دست که به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی تهیه می شد، را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب بیان کرد: در بررسی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد فردی با افتتاح کارگاهی اقدام به تولید ژل های غیرمجاز بدون داشتن هر گونه مجوز قانونی و پروانه بهداشتی کرده و در بطری های 500 سی سی بسته بندی می کند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به محل کارگاه اعزام و موفق شدند، متهم را دستگیر و در بازرسی از این کارگاه مقدار 4 هزار و 500 کیلوگرم  ژل های ضدعفونی کننده غیر بهداشتی تولید شده کشف کنند.

وی با بیان اینکه این کارگاه پلمب شد، افزود: متهم نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4هزار و 500کیلوگرم ژل ضدعفونی کننده غیربهداشتی در سر اب

کشف 4هزار و 500کیلوگرم ژل ضدعفونی کننده غیربهداشتی در سر اب