مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-12فرهنگي

«کوبریک از نگاه کوبریک» در مرکز توجه جشنواره آنلاین ترایبکا


فیلمی مستند درباره استنلی کوبریک سینماگر فقید به صورت آنلاین توسط جشنواره ترایبکا در اختیار خریداران امتیاز آن قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، فیلم کوبریک از نگاه کوبریک ساخته گرگوری مونرو در ابتدا قرار بود در بخش اسپات لایت فیلم های مستند نوزدهمین فستیوال فیلم ترایبکا پیش نمایش جهانی بشود اما برگزاری این جشنواره در سال 2020 به خاطر بحران سلامت جهانی، در نیویورک کنسل شد.

با این حال این فیلم حالا از طریق ترایبکا اکسترانت در اختیار خریداران خواهد بود که پلتفرمی آنلاین است و خاص این شرایط خاص خلق شده تا فقط در دسترس افراد حرفه ای صنعت سینما باشد اما پیش از آن، این فیلم روز دوازدهم آوریل در فرانسه از طریق شبکه آرته روی آنتن می رود.

این بخشی از برنامه ای ویژه مخصوص استنلی کوبریک خواهد بود که با نمایش فیلم بری لیندون آغاز می شود.

گرگوری مونرو کارگردان کوبریک از نگاه کوبریک تا به حال نامزد دریافت جایزه امی بین المللی برای بهترین برنامه هنری شده و همچنین کارگردان مستندهایی درباره جیمز استوارت، رابرت میچم و جری لوییس بوده است.

جدیدترین مستند او بر پایه مصاحبه هایی ساخته شده که با میشل سیمنت منتقد فیلم و مدیر مجله فیلم پوستیف انجام شده و تقریباً سه دهه را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوبریک از نگاه کوبریک» در مرکز توجه جشنواره آنلاین ترایبکا

«کوبریک از نگاه کوبریک» در مرکز توجه جشنواره آنلاین ترایبکا