مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-12اقتصادي

کاهش موجودی 8000 فقره ای پرونده های دادگاه های تجدید نظر در شمال استان اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تاسیس دادسرای نظامی در کاشان گفت: این اقدام باعث افزایش میزان رضایت مندی عمومی به خصوص برای مردم شمال استان شد به طوری که نتیجه آن کاهش چشمگیر موجودی پرونده های محاکم تجدید نظر از 16هزار فقره به حدود 8هزار فقره بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، محمدرضا حبیبی در جلسه ای که با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور برگزار شد، از همدلی و هماهنگی خوب میان مسؤولان در سطح استان گفت و اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی و همدلی که بین مسؤولان، اعم از قضایی و اداری در مدیریت کلی استان حاکم است توفیقات خوب و نتایج مطلوبی را در خدمت رسانی شایسته به مردم در بخش های مختلف شاهد هستیم و بی شک انتظار مردم نیز جز این نخواهد بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: در دستگاه قضایی استان نیز به همت بلند قضات و کارکنان با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود در راستای تحقق منویات ریاست قوه قضاییه در مسیر تحول، گام برداشته می شود.

وی از تاسیس دادسرای نظامی در کاشان ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان کرد: این اقدام در کنار استقرار چهار شعبه دادگاه تجدیدنظر استان در کاشان منشا آثار و برکات بی شمار و باعث افزایش میزان رضایت مندی عمومی به خصوص برای مردم شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موجودی 8000 فقره ای پرونده های دادگاه های تجدید نظر در شمال استان اصفهان

کاهش موجودی 8000 فقره ای پرونده های دادگاه های تجدید نظر در شمال استان اصفهان