مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 13:162020-04-12پزشكي

دغدغه معیشت نیازمندان کرونایی، نگاه هوشمندانه خیرین بابلی


نیکوکاران این شهرستان در 50 روز گذشته که شاهد نگاه خیرخواهانه آنها به مراکز درمانی بوده ایم، با حضور به موقع به فریاد بیماران کرونایی رسیدند و بسیاری از نیازهای بیمارستانی و تجهیزاتی را فراهم کردند.

نگاه خیرخواهانه مردم شهر نوشیروانی شامل کادر درمانی هم شد و برای حمایت و دلگرمی سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا از اهداء خشکبار ، عسل، شیرینی و میوه گرفته تا مدرن ترین امکانات و تجیهزات پزشکی دریغ نکردند.

نکته قابل تحمل آن است که کمک های خیرخواهانه تنها توسط افرادی با تمکن مالی قوی صورت نگرفت بلکه تمامی اقشار جامعه از جمله معتمدان، بسیجیان و برخی از بازاریان در این کارهای خداپسندانه سهیم بودند.

بعد از به سامان رساندن نیازهای مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل، جمعی از خیرین با راه انداختن پویش های مردمی بدنبال شناسایی آسیب دیدگان کرونایی و حمایت از این قشر شدند.

اعضای پویش های مردمی حمایت از آسیب دیدگان کرونایی در شهرستان بابل در گام نخست با استفاده از خیرین ، معتمدین و پایگاههای مقاومت بسیج محلات به شناسایی بیماران کرونایی نیازمند و همچنین آسیب دیدگان این ویروس بخاطر تعطیلی بازار پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه معیشت نیازمندان کرونایی، نگاه هوشمندانه خیرین بابلی

دغدغه معیشت نیازمندان کرونایی، نگاه هوشمندانه خیرین بابلی