مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-12پزشكي

واحدهای تولید ماسک در آذربایجان غربی ساماندهی می شود


بهنام شهدی روز یکشنبه در بیست ونهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی افزود: در این راستا کمیته ای با حضور معاونت غذا و دارو، فرمانداری ارومیه و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شده تا زمینه تولید بهداشتی ماسک ها فراهم شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی باید گرم خانه ای برای استریل ماسک های واحدهای تولیدی راه اندازی کند تا زمینه استفاده مردم از این ماسک ها فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به اقلام غذایی ذخیره شده در آذربایجان غربی نیز اضافه کرد: کمیته ویژه ای باید میزان ذخیره موجود و نیاز استان تا پایان سال به کالاهای اساسی را بررسی و به ستاد اعلام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از آسیب برخی واحدهای تولیدی و اصناف از شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین صنعت، معدن و تجارت باید در این خصوص گزارش ویژه ای به ستاد ارائه دهند تا زمینه تصمیم بهتر در این خصوص فراهم شود.

شهدی ، با تاکید بر اینکه رعایت موارد بهداشتی در راستای ارایه خدمات به شهروندان در اصناف باید مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: صاحبان مغازه ها باید تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولید ماسک در آذربایجان غربی ساماندهی می شود

واحدهای تولید ماسک در آذربایجان غربی ساماندهی می شود